A mézfogyasztás népszerűsítésére indul hathetes rádiós és online kampány – mondta Bross Péter, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) elnöke az M1 aktuális csatornán kedden.
A kampány kiemelt rendezvénye lesz a Gyulai méz- és mézeskalács nemzetközi fesztivál, illetve az évek óta megrendezett európai mézes reggeli elnevezésű akció – fűzte hozzá. Elmondta: Magyarországon évente 25 ezer tonna mézet termelnek, az átlagfogyasztás 70 dekagramm. Hozzátette, Magyarországon hagyomány, hogy exportra termelik a mézet, napjainkban a megtermelt méz kétharmadát külföldön adják el.
A kampány december elejéig tart az Agrárminisztérium (AM), az OMME, valamint a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Agrármarketing Centrum (AMC) együttműködésével. Esetenként a kampányban résztvevők ajándék karszalagot, nyakpántot, vagy szilikon karkötőt kapnak.
10% kedvezmény partnerségért – csapjon le rá most!